billes-mamma

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Ulle - 1 februari 2012 12:19

Kastar in ett kort inlägg bara så där innan jag ska knalla iväg på jobbet ....

En fröjderlig morgon med en lättväckt son idag , skönt det. Lilltrollet vaknar lätt varje morgon hon.

Lite frukost i deras små magar innan jag skjussade iväg dom på skolan.

Hem och ut på prommis med vovven SEN var det min tid för den underbara frukosten    godaste målet på hela dagen tycker jag.


Plockade ihop i köket och v-rummet innan det var dags för duschen och ännu en kortprommis gjordes , gick förbi hos en vän och fick ridbyxor till Bille , 2 st till och med   nu hoppas jag hon kan ha dom bara.

Hon har ridning ikväll och det är Tony som åker för första gången på det. Han vägrar leda så jag hoppas nån av assistenterna kan leda henne.


Nä dags för arbetet


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards