billes-mamma

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Ulle - 7 februari 2012 10:20

Idag ska jag göra ett pass på jobbet , sen ledig igen. Känns helt ok!   

Vad hände igår .... ja ni inte mycket alls , Bille var ledig med mig så hon höll låda hela dagen.

Nu har jag precis ätit frukost , det är ju så gott efter en timmes prommis med vovven , få slå ner rumpan med en hårdmacka och en kopp    Java   


Lite seg idag är jag , sov lite dåligt på morgonsidan för vi fick sällskap av ett litet troll    som hade gjort en olycka i sin säng   men det var länge sen sist kommer inte ens ihåg när. Det är ju lite mysigt att ha dom där oxå MEN trångt.

Så nu snurrar tvättmaskinen på , snart dags att byta för en till , plocka ur diskmaskinen , plocka ihop lite här hemma så det ser hyfsat ut när familjen kommer hem på em. Sen lunch i magen innan jag beger mig mot en kväll på "hemmet"

Tänkte nog visa mitt sår för sköterskan för idag ser det inte allt för bra ut eller så är det bara inbillning kanske , gäller att hålla handen LÅÅÅNGT bort från allt orent ikväll nu då.


Ha det


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards