billes-mamma

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Ulle - 5 februari 2012 19:56

Japp Söndag åter igen ..... och jag lämnar en trevlig , mysig , rolig , underbar helg bakom mig och ser fram emot en ny vecka med endast tis-kväll på jobbet och sen helgen då. Så denna vecka ska jag mysa och vila , städa , tvätta och bara vara.

Fredagkvällen var mys med familjen i soffan , hade även äran att få rå om sonen hela kvällen som valde att umgås med oss uppe denna kväll   


Lördagen var det skotertur för grabbarna mina  .... -20 grader och dom beger sig ut ändå , tokar.

Själv var jag och bille ute i snön , en sväng till mor och far på lite kaffe. Sen hem och åt en god middag som mannen lagat fläskfile , hasselbackspotatis , svamp och en underbar gorgonzolasås till det Mmmm mums.

På kvällen dök 2 goa arbetskamrater upp , lite Irish coffee och lite vin , surr och skratt. Ut i - 27 grader och åkte säck   inte heller helt normalt kanske.

Avslutar kvällen med att brännskada mina fingrar på högerhand    det var så att manchetter i ljuskronan brann så jag skulle släcka det och tar mitt dumma huvud ...vatten!!!! Vad tror ni hände: Jo det vart ju en sorts explosion så stearinet sprutar självklart på min hand oxå då. Ja ja det gick ju bra ändå hade kunnat sluta värre.


Idag har vi haft stortjejen på besök ,hon och jag tog en prommis med Nova när Bille och Tony åkte skridskor.

Spagetti och köttfärssås till hungriga magar bjöds det på.

Nu är det soffläge för hela familjen , Jönsson ligan på dumburken.

Ha det bäst


Tjing Tjing!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards