billes-mamma

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

jobbhelg för mig - skoter för familjen

Av Ulle - 13 februari 2012 12:30

Arbetshelgen är gjord ..... gick galant men alldeles för lite sömn blev det   men som vanligt är det alldeles självförvållat så klart.

Igår var det världens kanonväder strålande   och nån grad + till och med , mig var det synd om som hade 7-21 pass men min  älskade familj utnyttjade vädret och satt sig på skotrarna och drog iväg till Midälvagården dom. Bille tyckte det var jättekul , inte alls att det var för lång färd ..... för hennes ålder trodde jag nog att den resan skulle vara för lång , men inte då. Själv tog jag en ptommis med Nova på rasten så jag oxå fick se solen lite.

  

Dricker varm choklad

   

Idag var jag liiite trött när klockan ringde , men bara ha sig ur sängen och väcka dpm två trollen som ska till skolan.

Pappa min skjussade Crille som vanligt , själv skjussade jag Bille upp på NSK (en ishall) för dom skulle åka skridskor där idag. Hade självklart glömt att packa ner fika ...  Men det löste jag lätt till billes förtjusning. Svischade iväg på ica och köpte: Äpple , MER och ett nygräddat vaniljhjärta. Vart ju alltså ett mycket godare fika än om jag kommit ihåg det hemma   


Hem och promenera i solskenet med Nova , ut på golfen hamnade vi till slut där man kan springa fritt och kasta pinnar som hon älskar att hämta ute i djupsnön.

En sväng till mor och far på liten kaffetår , iväg på ICA och handla mjölk och dyl.

Skulle behöva göra lite nytta här hemma .... men ärligt jag orkar inte idag. Ta det imorgon kanske.


Ha det


Tjingeling!!!

 
 
Ingen bild

billes farmor

13 februari 2012 17:52

Bille, nyss var du en baby, nu är du stora damen. Kram från mig till dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards