billes-mamma

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Ulle - 13 december 2010 07:59

En ny vecka å ännu närmare Jul....

Har precis gjort min sista natt av helgen , nu är jag ledig tills på Ons-natt så är det dags igen.

Har haft en bra helg. På fredag var det ju party igen , en arbetskompis har fyllt 30 så det var dags att leka på Laserhallen. En 3-kamp med laserlek , bågskytte och pistol OCH jag vann alltihopa   I laserleken var det en överlägsen seger faktiskt , men ack vilken träningsvärk man fick att det. men det var det värt ska jag lova.

Vart en lite krogrunda sen på kvällen.


Lördagen hände inte alltför mycket , sovmorgon till 12.30 Bille följde med farmor på Julmarknad på NSK , red ponnyridning 2 ggr och åt korv.

Sen på em/kvällen lekte hon med sin kompis Minna.

Själv jobbade jag natten då och så klart inatt oxå.


Igår sov jag heeela dan ända till klockan 15.30 då Tony och Bille kom hem från birsta. Hade handlat julklapp till Moí och lite ljus och sånt som jag är storförbrukare av   Sen var det bara lugna gatan innan det var dags att knalla till jobbet igen.

Nä nu ska sonen väckas och iväg till skolan och jag ska Soooova   


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards