billes-mamma

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Ulle - 2 december 2010 00:48

Har jag och bille haft idag. Började med lite sovmorgon för henne till 08.30 Själv klev jag upp 08 för väckning av sonen som har praktik denna vecka , sen vart det soffmys och grötfrukost framför bolibompa. Byggde puzzel och tågbana innan det var dags för lunch i magen.

Mormor kom förbi på en kopp kaffe sen följde hon med oss ut. var ett varv runt byn. Bille på skidor och vi gick. Sen hem och åkte mera skidor , tefat , snowracer m.m Även sparken fick sig en tur nedför backen som slutade med en frivolt över sparken för bille , slog sig på läppen och bet sig i tungan så det bidde lite blodvite till hennes förskräckelse.

Vart ute i 1.5 timme så hyfsat rödblommiga kinder fick vi.

  


Sen in för middagsfunderingar.... enkel lösning idag Jag: blodpudding och bacon , övriga: potatisbullar och bacon

Sen klädde Crille på sig och gick ut i kylan med sin lillasyster , han är för go med henne när han vill.

In kom dom med jätte rosiga röda fina kinder.


Nu är jag på jobbet medans många ligger och sover sött hemma i sina sängar. Hade oxå kunnat tänka mig det med detta hostande och snorande som aldrig släpper. 1 natt till sen ledig helg , skönt.

Nu en kopp varmt te...


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards