billes-mamma

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Ulle - 8 december 2010 10:22

Ny dag nya tag , känns lite bättre idag. Kaffet smakade utsökt och även efteråt inget illamående som krupit på , skönt   

Har skjussat lilltrollet på dagis och Crille till skolan , idag kom han sent. Men det blir så ibland när han går i sömnen x-antal gånger och jag kunde inte slappna av och somna när han höll på som han gjorde.

Tex. Han försökte rycka lös räcket till trappen   yrade om nån kork som var borta , anklagade allt och alla för att ha tagit den till och med den sovande lillasystern    m.m Tror att han hade en febertopp eller nåt dyligt , då brukar han bli lite tokig. 

Till slut somnade han gott på soffan i vardagsrummet.

Men jag kunde inte slappna av och somna förrän framåt 02.30-tiden


Nu har jag fått mig en kopp kaffe hos kära mor och återlämnat bilen deras som jag lånade imorse.

Funderar på om jag ska ge mig på att möblera om Billes rum kanske.

Men först ringa in på löne och höra om hur man gör om till semestertimmar inför kuligheter på Fredagkväll.


Ha det


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards