billes-mamma

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Ulle - 30 november 2010 10:06

säger jag nu. Nu stiger den med fart som heter duga. Och fortfarande håller kylan i sig , undrar hur länge??? -14 grader just nu , inte så man längtar att gå ut precis   .

Vart riktigt med kläder på Bille idag på dagis , dom är ju ute i vilket väder som helst dom. Tur hon är varmblodig av sig.


Mina bihålor tycker att det börjar bli trångt där inne , trycker som sjutton i huvudet. Skit! Hostan ger sig bara inte , undra hur längen man ska dras med den då???   


Igår betalades räkningarna... alltid lika tråkigt att göra. Lönen hinner bara in så ska pengar ut igen. Å nu är det ju snart jul   så dom behövs bättre där tycker jag.

Ska försöka fixa några   julkappar redan nu så slipper jag ha alla kvar den 23 som det brukar vara.

Men i år har vi bestämt att det bara köps till barnen och inte till dom vuxna alls , å det är ju egentligen smart för julen är väl mycket barnas MEN som vuxen tycker man ju även om klappar oxå   barnslig som man är.

Måste även knåpa ihop en önskelista från bille till mormor och morfar hmm inte det lättaste anser jag.


Vart ingen röjning på billes rum igår så kanske man ska göra det idag då.

En sväng på Ica , men bara lite grejer som ska inhandlas som mjölk och dyl.

Ska storhandla 1 ggr i veckan nu har jag bestämt mig för.

Åt helsike för dyrt matkonto i detta hus med alla dags-handlingar som blir.

Så nu ska det bli ändring på det.


Nä liten påtår   kanske....   


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards