billes-mamma

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Ulle - 27 november 2010 22:14

Joooo JAG leder fortfarande på Wii Resort i basket , helt enkelt oslagbar . Ha ha jag är bara bäst!!!   


Vad har hänt idag då???? Jo vi skulle hämta en kyl och frys som en kompis skulle kasta och vi behöver en ny i stugan. Så självklart tar vi reda på den.

Släpvagn???? Vad ska du med det till tyckte jag , den är ju aldrig så hög att vi inte får in den i skuffen   tyckte jag då......

MEN    när vi ska ha in den började både jag och maken tveka , det här går ju inte.... Men skam den som ger en tjurskalle som mig. Tror ni inte att jag grejade så det gick JOPP!!! Självklart! Tony satt som en sill på vägen hem men det var det ju värt.

Sonen varit på stan idag med en kompis och lagt undan en jacka på Stadium som vi ska lösa ut imorgon då rå.

Sen storhandling på Ica innan god middag avnjöts med la´familia som mamman i familjen var lite gnällig om rått kött.

Tony , Crille och Billen gick ut i blåsvädret och kylan efter maten - 10 och blåst Brrr. Själv tog jag en filt och la mig på soffan och kollade på Harry Potter-filmen som gick. Såååå nice vill jag lova.


Nu har vi sett favvoprogrammet: Så mycket bättre , lilltrollet är i säng och Crillan ute med en kompis som ska sova här , trevligt trevligt.

Ska försöka få dom att klå mitt rekord nu så här på kvällen. Får se hur det går???


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards