billes-mamma

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Ulle - 19 november 2010 15:36

Idag tog vi oss en mysmorgon jag och lilla bille , täcke och kudde framför barn-tv vilket jag tycker är toppen eftersom jag kan slumra lite då.

Har ju en jobbarnatt och en hel arbetshelg framför mig nu.

Sen påklädning och ut i kylan -8 grader men   sken så det var riktigt skönt ute faktiskt.

En sparktur runt byn , lite madrassåkning och så tog bille en skidtur runt huset.     

Byggt lite koja med bille , ritat och sen har hon kollat på Karlsson på Taket medans jag pysslat med lite julklappsgrejs vid datorn har jag oxå gjort.

Surfat runt bland julsaker och suktat.


Nu har sonen kommit hem från skolan , nu inväntas bara mannen sen är det väl dags att tänka på middag som idag består av fläskfilé och något gott till , har bara inte klurat ut vad ännu. Men det löser sig alltid.


Ha en trevlig fredagskväll på er


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards