billes-mamma

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Ulle - 4 november 2010 14:54

Idag har jag vaknat på helt fel sida vill jag lova.

Ont i halsen , snorig och trött. Vaknar av att blåsan höll på att spricka , upp på toa fort som sjutton. Upptäcker då att sonen inte är uppe för det är alldeles för tyst. Jo mycket riktigt under täcket ligger han och trynar   så imorgon blir det uppstigning klockan 10 för honom och släckning kl 23 ikväll.

Lägger mig igen , sååå skönt. Då kommer han och vill ha skjuss till en kompis i stan , MEN Tony hade ju bilen för han och bille har varit på sjukhuset till sjukgymnasten.

Så när han kom hem fick han vända om kärran mot stan igen , stackarn.

Men han var ju sååå snäll mot mig så jag slapp slänga mig ur sängen ut i bilen.

Tack hjärtat Love   You.


Nu tänker jag göra ingenting utan bara tycka synd om mig själv som ska jobba inatt igen.

Men jag säger bara.... Det är bäst dom sover inatt med mitt humör    annars vet man inte   


Kaffe och honungsvatten i massor nu


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards