billes-mamma

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Ulle - 15 november 2010 15:15

Inte världens underbaraste helg har det varit men ändå helt ok med mys , hostan har blivit värre igen   inte ett dugg kul.

Fredagen visade sig min ischas från sin värsta sida vill jag lova.


Lördagen var det bara hemma pyssel som gjordes  och en utsökt middag på resturang china. Mmmm sååå gott är det. Sonens favvoresturang det.


På söndagen var det ju farsdag så älsklingen fick fika på sängen sen for jag iväg och handlade en present till honom , 1 till kära far och 1 till min son som hade namnsdag då.

Sen så lagade jag en riktigt höstig och god gryta och Crille tyckte då att mormor och morfar skulle komma och äta.

Så sagt å gjort så vart det även en riktig farsdagsmiddag.

Crille var ut och provade skotern några varv runt huset , oj oj vilken lycklig pojk man får se då   


Idag är det en väldigt låg dag för min kropp , hostar , fryser , snorar , nyser hela tiden. Och så har jag fått så ont i tungan hmm märkligt fenomen.

Crille for till skolan , bille for på dagis och själv kröp jag ner under täcket och vilade fram till klockan 13.

Men vaknade lika trött och hängig.

Hämtade trollet på dagis , hon har tagit på sig skidorna och premiäråker runt huset just nu. Bra går det oxå.


Nä slappa lite innan det är dags för middag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards