billes-mamma

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Ulle - 24 maj 2012 11:03

Så nu har jag provat på att bli sövd för första gången i mitt liv.... både skrämmande och lite coolt.

Men en lång väntan innan , från 10-14 innan nåt hände men sen gick det fort....

Försökte verkligen fokusera på vad som sas i rummet när dom sprutade in medlet    men hipps vipps var allt svart och sen vakna upp på uppvaket , märklig känsla måste jag erkänna.

En underbar läkare gjorde operationen så hon använde både lokalbedövning trots att jag sov vilket resulterade i att jag vaknade smärtfri vilket var mycket skönt men konstigt oxå.

Och som vanligt har jag ju bråttom hem så på en gång jag slog upp mina blå tyckte jag att , ja så är det klart nu vill jag åka   bråttomkvinnan. Men så fort gick det inte , lite för dålig syresättning just vid uppvaknandet så jag fick snällt ligga kvar en stund innan påklädning fika SEN hemfärd    


Sakta men säkert kom värken smygande när bedövningen började släppa mot kvällningen men det var jag ju beredd på så det var inget konstigt.

Somnade som en klubbad oxe igår kväll och sov faktiskt riktigt bra inatt.

Nu moler magen lite nu och då men som det ska vara ju.

Ett underbart väder ute idag , har precis varit med dottern på hälokontroll på skolan vilket gick galant.

139 cm över marken och 6 år de´ ni


Ha det bäst


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards