billes-mamma

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Ulle - 21 maj 2012 23:57

Christoffer Haraldsson Tack för att du finns för mig ♥ och pappa Tony ♥
för ungefär en timme sedan · · 1

Av Ulle - 21 maj 2012 23:56

Om 2 ....
Man är 2 om mycket här i livet....
Man är 2 när man blir kär ♥
Man är 2 när man flyttar ihop ♥
Man är 2 när man skaffar barn ♥
Man lever som en familj ,, nu som 3 ♥
Man separerar tyvärr ibland :(
Men man är väl fortfarande 2 föräldrar åt samma barn ♥
Man kämpar tillsamans i några år....
Och helt plötsligt när tonåren är som värst och skolan blir tung då blir man helt plötsligt 1 , bara mamman kvar :(
Vart tog 2 vägen???? Men jag älskar min son så högt så han och jag rider ut stormen tillsammans ♥ Och vi kämpar varje dag
♥ Älskar dig över allt annat Crille ♥

Av Ulle - 21 maj 2012 09:56

Så har det efterhatade brevet äntligen kommit i Onsdags, och det var 2 kuvert vilket man redan då vet att det är inte ett possitivt svar. Mycket riktigt provsvaret var inte till belåtenhet som nu då innebär ännu en konisering MEN denna gång i sovande tillstånd. Det känns skönt att veta.

Grillat till middag , jag målade lite på ena takfoten ... hmm bara 3 sidor kvar sen är allt klart


På Torsdagen var vi bara hemma inte vidare roligt väder alls , middag på chinaresturang med alla barnen och crilles tjej var oxå med , mätt vart man och gott var det.   

Bille vart hostig/kruppig som sjutton på natten och lite feber på morgonen så jag stannade hemma med henne.

Kvällen åt vi grillat och hade det mysigt.

Lördagen spenderade jag på jobbet från 07-21 sen hem och mysa ner sig i soffan innan sängdax för ännu en arbetsdag på Söndagen. Tony och Bille var på Kvisslebydagen dom på Lördagen.


Nu är det ny vecka , börjar med ledig Måndag vilket är sååå skönt och finväder fick jag oxå.

Så nu snurrar tvättmaskinen för fullt , alla sängar urrivna. Vardagsgörat väntar


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards