billes-mamma

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Ulle - 7 maj 2012 22:07

Ja så har ännu en helg svischat förbi   Den har spenderats på hemmaplan inga större ovationer alls i helgen , tråkigt väder har det ju oxå varit. Kallt i luften som bara den , ja förutom söndag fm som i alla fall bjöd på lite sol.

Jag målade några brädor som ska var till takfoten , Tony spikade , sen på em var det födelsedagsmiddag hos bästa syrran som fyllde år. Jag och Tony hade även 12-års dag på Söndagen men det firas av oss vid ett annat tillfälle   


Idag har det varit arbetsdag 8-15 perfekta arbetspass det. Nu har familjen krupit till kojs ja förutom att jag väntar in sonen som är ute och åker moped i skogen tydligen , för han ringde vid halv 10 och sa att han var på väg hem men det tog ett tag.

Själv har jag provat lyckan i spel på Mr Green OCH han var på min sida denna gång   Har idag inkasserat 900:- på mitt konto och har ff spelpengen kvar , det är bra.   


Imorgon är det kvällspass 13-21 som gäller men tänkte nog försöka kliva upp med mannen och köra igång en tvättmaskin , ta en prommis med jycken innan väckning av barnenoch så klart dricka morgonkaffet i tysthet.


Ha det bästt alla


Tjing Tjing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards