billes-mamma

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Ulle - 3 maj 2012 11:11

Ännu en vecka som susat förbi .... Helgen som gick var arbetshelg för mig , sonen varit hos sin flickvän tills på Söndag. Måndag var det sista April och min lediga dag. Var till Ovansjöparken och kollade på Majbrasa men det var allt annat än skönt. Blåste som sjutton så det vart en kort vistelse på en halvtimme bara.


Tisdag var hela familjen ledig , nästan i alla fall jag jobbade kvällen och började kl 16.

Igår Ons hade jag ett dagpass , Bille var till frissan och fick bort en hel del slitet hår som bara tovade sig.

Tony donade på med att tvätta bron och förberedde för altantvätt idag kanske när han slutar , vilket kanske inte alls blir av beroende på en hand har väldigt ont i. Nova fällde honom ordenligt igår på altanen med sitt rep hon har på sig när hon är ute själv. Det small bra i golvet när han föll vill jag lova.


Idag har jag ett kvällspass igen börjar kl 13 så nu passar jag på att tvätta lite och hänga ut för det är perfekt torkväder ute. Började med en prommis med Nova ute i blåsten Brrr , en tur på Ica har jag oxå hunnit med.

Snart en dans med snabeldraken och så klart lunch i magen .

Nu en kopp kaffe i solen innan nåt annat


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards