billes-mamma

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Ulle - 28 november 2012 21:32

Dagen gått smärtfritt eftersom ryggbedövningen satt i så pass länge. Har varit uppe nu på em kvällen och kollat lite på tv. Känner nu att magen börjar ge sig till känna :( men konstigt vore det annars , dom har ju faktiskt donat , skurit plockat ut organ så det hör liksom till. Värsta med det hela är att jag ska ha fragminsprutor i en vecka :( tycker inte om sprutor jag. Men det löser sig. Här på avd är det precis som alltid när jag legat inne ;) är oförskämt pigg för att ha opererats idag ;) men det är sån jag är då. Nu ligger jag och väntar på att klockan ska bli 22 så jag kan ta min dos med värktabletter. Sov gott alla Goa <3 det ska jag göra snart. Tjillevippen!!!

Av Ulle - 28 november 2012 15:19

Japp så var operationen gjord gick bra vad det hörs som :) ingen sövning helt denna gång utan ryggmärgsbedövning och en massa lugnande :) salongsberusning på hög nivå ;) tydligen ska fragminsprutor tas varje kväll så jag anlitar min kära syster till den sysslan. Nu väntar jag besök av bästa familjen en snabbis. En dos av kärlek är aldrig fel<3 Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards