billes-mamma

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Ulle - 20 november 2012 22:36

Testar att blogga från mobilen vilket verkar funka bra. Bra att veta :)

Av Ulle - 20 november 2012 12:51

Oj vad veckorna susar fram ....  nästa vecka är det dags för OP och det börjar bli lite pirrigt nu faktiskt   det trodde jag inte.

Men har konstiga drömmar bla en nu när jag somnade om när jag skjussat iväg barnen till sina skolor imorse.

Då drömde jag om den där drycken man ska dricka 4 st innan 00 och 2 innan 05 jag  ,vaknade och hade helt glömt bort dom så jag var tvungen att dricka alla 6 på en gång och inte var dom god heller , så jag hoppas verkligen dom smakar bättre än i drömmen. Sen försökte jag vakna men det gick liksom inte utan somnade om gång på gång.

Så klockan 11.30 flög jag ur sängen bokstavligt.


En snabb sväng på Ica och har nu slängt i mig en sallad till lunch , hinna plocka ihop lite här hemma , återlämna bilen till mor och far innan det är dags att jobba 15-21.

Har nu börjat kampen mot cigaretterna pust det här kommer bli tufft    tänker inte bara bryta idag eller imorrn utan någon tillåter jag mig själv. Har köpt snus men vet inte om det funkar vidare mycket men det är väl bara bita ihop.

Å ni som undrar om jag inte fått order om att sluta av sjukhuset ... Nej inte ett ord om det , men jag känner för min egen skull nu inför sövning så skulle jag nog behöva lite bättre lungkapasitet än jag har idag. Så att det inte blir nåt klater med det. Å en vecka är lite jag vet men betydligt bättre än ingen anser jag..


Nä det här jag inte tid med , upp med rumpan från stolen å göra nåt.


Ha det bäst


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards