billes-mamma

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Ulle - 1 november 2012 12:06

är bra mysigt det , få sovmorgon flera gånger om , spela spel med trollet och förlora så klart så glädjen stannar kvar   haha känner ingen sämre förlorare än min dotter.

I helgen ska vi ha middag med ett par kompisar det ska bli kul och mysigt att få umgås. Ska leta fram nåt spel som kan roa oss alla.

Så ikväll blir det inhandling inför helgen så det är gjort , och försöka klura ut nåt gott att bjuda på såklart.

Trist å grått väder idag , snön som kom är nästan helt borta nu är det blött å slaskigt istället å det är ju inte kul.


Igår jobbade jag så Bille var på fritids å valde verkligen rätt dag för det för dom var och badade på badhuset å det är ju alltid uppskattat av barnen. Gick dit å hem så hon somnade gott igår.

Crille har sovit hos flickvännen inatt dom var på bio igår Paranormal 4 , läskig tydligen. Men idag kommer han hem igen. Skulle få skjuts av Tony på em.


Nä nu ska jag vika lite tvätt som jag tycker är sååå tråkigt men måste ju göras.


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards