billes-mamma

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Ulle - 8 november 2012 12:49

Höstlovet är över å vardagen rullar på igen.

Helgen som var hade vi middag för en av våra bästa vänner Carina å Leif , tänk att en kväll med dom lever man

länge på   skrattade så mycket att jag hade träningsvärk i magen och käkarna dan efter.


Bjöd på Piri piriräkor med vitlöksbröd och Aioli till förrätt å WOW vilken hit!!! starkt men superdupergott. Varmrätten bestod av Oxfilé , hassebackspotatis och kantarellsås också gott men förrätten var faktiskt bättre.

Ha ha den var det ju jag som gjorde   


Vi spelade spel , dansade och skarattade OCH för ovanlighetens skull vart det natt i normal tid 02.00 annars brukar klockan hinna bli 04 innan vi kommer i säng.

Men så var vi ju faktiskt pigga på söndagen oxå.

Bille sov hos bästa farmorn och hon kom inte hem förrän på em. Så det var en lugn å skön Söndag.


Nu är det åter en ny vecka å OP dagen närmar sig sakta men säkert.

Men jag tror dom på gyn blitt smått förvirrad   eller nåt. Mitt egentliga op-datum var den 17/10 , jag får en kallelese till gyn för provtagning den 25/10  hur tänkte dom då eller vad skulle dom ta prov på då

Ja ja i alla fall har jag fått en ny kallse till den 19/11 MEN herregud    finns inte alla uppgifter i en å samma journal eftersom det är inom samma klinik.

Försökt få kontakt med dom lämnat nr å allt som man ska men ingen ringer som dom säger.

Idag är kliniken stängd för ingående samtal Opsan så kan man ju oxå göra.


Nu har jag gjort Ica en sväng , städat lite , tvättat nu rast vila innan kneget börjar 16-21


Ha en bra dag alla goa   


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards