billes-mamma

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

provar igen .... ;)

Av Ulle - 17 april 2012 10:04

Ja ska väl försöka få till ett inlägg utan upphäng på datorn om jag har tur   håller tummarna för det.

I alla fulla fall är påsklovet över för iår. Till och med lillstrumpan har haft påsklov denna gång.

Firat systers dotter som fyllde 16 den 10 April fast vi var där på middag på Långfredagen och uppvaktade henne då.

Den 11 April fyllde min underbaraste son    16 år .... Jisses vart tar åren vägen , nu får han ju börja övningsköra med bil .... fast jag avstår gärna det första året   med att vara C/O driver. Överlåter nog det åt maken jag.

Nöjd kille efter kalaset , vart en hel del slantar i plånboken + en hög med kläder oxå från oss. Han har haft sin flickvän här hela påsklovet. En dag tog dom bussen till Birsta och shoppade lite.

Vädret var inte det varmaste , men ibland kom solen och då vart det genast bättre. Bille och jag har varit ute på gården , inne och spelat och haft sovmorgon varje dag.


Helgen som gick har varit arbetshelg för min del , motvilligt i fredags men sen rullar det bara på ..... På Söndagen vart det en konstig arbetsdag , Ett hus mitt emot jobbet brann så man vart liksom fast i fönstret ett tag som i chock ,dom som bor där har väl ändå haft sin beskärda sorg i livet kan jag tycka. 2 änglabarn och nu utan hus    Nä ännu ett bevis på att dom som tror på en Gud är bra lurade dom!!!! För OM han fanns skulle detta ej drabba samma familj om och om igen. Så det så.


Idag vaknade man och det är vitt på backen och snön vräker ner    NEEEJJJ!!! jag vill ju ha vår , men i och för sig så är det ju April bara så jag får snällt vänta.

Idag har jag ont i magen , men jag vet ju varför ..... Imorgon är det dags igen att pinas men denna gång ska jag i alla fall prova att knapra lite starkare piller än Alvedon före så kanske man kan slappna av i några minuter om jag har tur. Tony får skjussa in mig så jag har privatchaufför.


Har varit ut på morgonprommisen med Nova i snöyran , fått lite frukost i magen så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på ,,,, lägga mig på soffan en stund kanske.


Ha det bäst


Tjing Tjing!!!

 
 
Ingen bild

svärmor

17 april 2012 17:09

alltid kul att läsa det du skriver och vad du har upplevt senast du skrev i din blogg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards