billes-mamma

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Ulle - 20 april 2012 08:57

Japp så var provet åter igen genomfört .... denna gång med en underbar läkare och tror faktiskt att tradolanen hjäpte till den oxå. Visst kändes det även denna gång men kändes som en dovare smärta en dom andra gångerna. Å endå gjorde hon en så mycket större och nogrannare undersökning denna gulliga kvinna.

Jag sa att jag ger dom 4 veckor om svaret sen kommer jag att terrorisera er. Hon höll med fullt ut att då är det nogväntat.

Magen blir som lite mörbultat efteråt , tog ännu en trallala på kvällningen , å jisses vad konstig jag vart. Superdupersmå pupiller , somnade titt som tätt i soffan alldeles off i huvudet.


Igår gick jag mest runt och bara var känns det som , gubben var oxå hemma han har blivit dunderförkyld han , men idag knatade han iväg på jobbet. Men jag stannar hemma med min mage även idag.

Idag är det som mensvärk i magen MEN absolut ingen tradolan ska tas   


Har skjussat Billen på skolan och tjatar på sonen som en galning just nu    Han ska köpa träningskort idag på Pärlan en styrketräningshall här i byn. Nu jäklar ska han bli stark serrni.

Tänker på när den lilla knoppen var runt 2 år och kroppen full av muskler , Tony sa det härom dan att han kommer ihåg när jag träffade honom såg crille ut som ett litet muskelpaket 4 år gammal. Men kan tänka mig att det beror på att han satt aldrig stilla   studsa , hoppa , cykla , springa , klättra ja allt man kan göra.

Så det ska bli spännande att se hur han kommer växa med musklerna igen .


Nu ska jag ta en prommis med Vovven , fika frukost , handla på Ica , dricka kaffe hos en go vän OM hon är hemma vill säga , städa , bädda rent i sängarna .

Ja jag kommer att få denna dag att gå oxå ska ni se   


Trevlig fredag på er


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards