billes-mamma

Alla inlägg under februari 2011

Av Ulle - 2 februari 2011 21:49

Idag har jag haft en mysig dag.... först skridsko med go´fika med lilltrollet sen på eftermiddagen gjorde jag och sonen en snabbtur till birsta city.

Han fick ett par jeans och ett par chinos   dom gamla var lika mjuka som mysbyxor sa han.

Själv köpte jag ett par nya tights , mina favvosar från Indiska MEN när jag kom hem hade jag ju köpt långa istället för 3/4 som det var tänkt. Ja ja får väl köpa ett par såna oxå nån dag.

Sen vart det MAX och stillade våra hungriga magar Mmmm mums.


Ikväll blir det tidig kväll för klockan ringer redan kl 05.15 imorgon.


Ja ha det bäst


Tjing Tjing!!!

Av Ulle - 1 februari 2011 06:24

Igår var en helt vanlig Måndag..... men en ledig sådan.

Billen var på dagis så det vart en liten promenad med mor och far sen kaffe i   på deras bro.


Lite tvätt och plockning  gjordes men inga större ovationer. Lite slö och slapp med andra ord.

Började läsa min nya bok som jag beställt.


Middag sen mera slappning i soffan med min bok och tur var väl det.....   

Strax efter 16.30 ringer chefen och behöver folk till natten.... ja man är ju den goda feén som ställer upp. Hon vart glad i alla fall.   


Men det ångrade jag lika fort bara jag klev innanför dörren och kvällspersonalen gått hem. PIIIIIP!!!! i alla dörrlarm.

2 st som inte tyckte att det var kvällen en ryckte och drog i alla andras dörrar   då kände jag att det var ett dumt byte.

men nu är natten gjord och jag går snart hem till kudden.

Men den mysiga hemmakvällen får jag istället ta ikväll då jag vart ledig.


Ha det bäst

Nattinatt  


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards