billes-mamma

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Ulle - 16 februari 2011 13:00

Bloggandet har legat i vila några dar , men tror inte det funnits så mycket att skriva faktiskt.

Söndagen bjöd på smörgåstårta i alla fall , systers sambo fyllde 40 så då var det en sväng dit med mätta magar på vägen hem.

På kvällen kom stora dottern och på besök en liten stund , inte så ofta man ser röken av henne nu för tiden. Men mycket pluggande är det ju , när hon har nedräkning mot studenten.


Måndag: slö slapp och lat tror jag mig va då , inför nattjobb. Hade sällskap på Må-natt av goa Helena som gick dubbelt för arbetsprövning. Självklart var det coollugnt den natten. Men det fick jag tillbaka i natt som var , då man var ensam igen.   

Igår Tisdag sooooov jag länge och gjorde inte många knop innan det var dax för promenad mot jobbet igen.

Ja behöver inte ens nämna att : Nä dom sov inte.


Lånade med mig "sockerapparaten" imorse och tog ett fastevärde på sonen MEN som tur var inget förhöjt sockervärde.... skönt. För har lite svårt att tänka mig min son få diabetes så godis och drick galen han kan vara.


Nu ska jag dricka lite kaffe och ta mig en smörgås och se om man kan piggna till lite kanske.

Har ingen idé på middag idag.... någonting att klura på alltså.

MEN inatt är jag LEDIG helt j**la lovley ska jag säga.


Må gott alla


Tjillevippen!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards