billes-mamma

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Ulle - 10 februari 2011 07:12

Så har man landat hemma efter en natt på jobbet. En relativt lugn natt , det var ju faktiskt skönt som omväxling.

Lite "jabbning" fick man dock öva på en sväng så ibland är det ju tur att dom ibland bär omkring på sina täcken   så blir det lite krångligare för dom att boxas.


Kommer in genom dörren och det är alldeles tyst.... ingen väckare som tjuter från sonens rum   , smyger ner och döm om min förvåning när han sitter i soffan redan   Jippie!!!!


Men upptäcker istället att Billes ryggsäck med fikat till skidåkningen står kvar innanför dörren    , som tur var hade Tony upptäckt det så han kom farande för att hämta upp den   


Idag blir en bra dag känns det som just nu , tyvärr inte samma vackra väder som igår ser det ut att bli , men jag ska ju ändå hälsa på JB i X antal timmar så det överlever jag , mer synd för dagisbarnen som ska på skidtur. Hade ju varit underbart för dom om   strålat som igår. Men dom kommer ha det sååå mysigt i alla fall.


Nu har jag bjudit sonen på frukost så nu tar jag nog min trötta kropp och kryper till kojs.


Ha en trevlig dag på er


Tjing Tjing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards