billes-mamma

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Ulle - 8 februari 2011 08:11

Oj vad dagarna rusar iväg..... nästan en vecka sen jag bloggade sist.   

Men har jobbat rätt mycket nu på sista tiden tycker jag.

Har ju haft en arbetshelg på rätt sida dygnet helgen som varit , varit skönt att ha mer tid med familjen än att sova bort dagen.


I Fredags var jag till en kompis som jag träffar allt för sällan nu för tiden.

Hade sån tur att jag fick 2 säckar med kläder till Isabelle   Tack underbara Elaine. Nu kan hon ha nåt nytt varje dag i flera flera veckor.

Hon vart alldeles lyrisk när hon såg klädhögen som bara var hennes.


Skjussade Crille till stan , han skulle träffa en tjej och följa med henne hem sen , var tv-tittning på kvällen innan jag drog iväg med bilen i snöyran för att hämta sonen på Ön.


Tidig morgon på Lördag och jobbe ända till kl 21 på kvällen med 2 timmars rast mitt på dan.

Sen tidig morgon på Söndag igen men bara jobb till eftermiddagen.

På Söndagen sken   och det var ett underbart väder ute. Bille och Tony åkte skridskor , var och kolla på dom på lunchen.

Tyvärr är Tonys skoter trasig annars var det perfekt väder för en skotertur.

På kvällen kollade jag på filmen: I rymden finns inga känslor.... Sådär tyckte jag nog.

Måndag var tidig morgon igen , men nu vänder vi på dygnet igen för på Onsdag är det dags för nattjobb igen tyvärr säger jag nog.


Ja ja nu ska bille på dagis och leka.


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards