billes-mamma

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Ulle - 27 september 2010 22:44

Ja så är det en ny vecka igen då.....

Har haft en underbar helg i stugan , kärleken och jag bara.  En massa skratt som vanligt , helst på Lördagkvällen när jag fick nåt infall och hade dansuppvisning för en garvande man vill jag lova.  En mobil förevigade oxå detta hemska skådespel....  men den bjuder jag min älskling på för jag gillar ju att roa andra jag   och kul hade vi ju.

Men även en massa nytta gjorde vi däruppe: Plastade in altanen , klyvde ved inför nästa tripp och la in i stugan , tätade nåt läckage som var vid skorstenen , satt trappen på plats till friggen , bar undan dom sista utemöblerna , tog upp vattnet , tömde diskmaskinen och varmvattenberedaren OCH eldade det som fanns att elda i tunna.... OCH jag höll vad jag lovat: Jag badade inte!   

Har säkert glömt en del men men vi vart nöjda.

Och det var underbart att tömma tankar som cirkulerar i min hjärna och bara få vara just för en stund.


Bille var hos farmorn och Crille sov hos mormor och morfar , han vart riktigt ompysslad med både bowling och chinabesök.

Igår vart det inte så mycket gjort när vi kom hem , lite tv och mys.


Idag har bille varit hemma ,dagis hade planeringsdag. Pappa och jag for ut till birsta i fm och hämtade sängen som jag reserverat åt Crille.

Så eftermiddagen spenderades med att assistera honom med att bära ut den gamla och sätta på ben på den nya och möblera om lite.

Han kommer nog att sova som en prins inatt hoppas jag , och är kanske lite mer utvilad imorgonbitti när jag väcker honom  


Nu är det en jobbnatt framför mig och den kommer att bli LÅÅÅÅNG känns det som nu.

Lite kaffe behövs nog nu....

Sov så gott alla ni som får.


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards