billes-mamma

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Ulle - 8 september 2010 09:10

Åh ännu en underbart   höstdag att få njuta av , jobbar kvällen idag och just idag har jag sån tur att jag börja kl 16 då   

Precis lämnat lilla trollet på dagis , imorgon är hon ledig med mig vilket hon tycker är både bra och dåligt. Det beror på vilken tid på dagen man frågar   


Har tagit tag i vikten nu igen efter semestern.....-10 till står på lut sen är jag nöjd ett tag i alla fall.

1:a shaken är drucken , nu måste jag ta tag i promenaderna igen , tänkte även försöka ta mig till badhuset och simma någonting.... Men jag har en känsla av att det blir som dom senaste 2-års höstarna..... Badförbud på badförbud   Så nu hoppas jag verkligen att det inte blir så.

Idag får det bli en prommis i alla fall.

Sen var det , det här med vatten vatten vatten..... Igår vart det endast 1 L OJ OJ!!! Fattas bara 2    Skärpning fru Viklund måste jag nog säga åt mig själv då rå. 

Dax att fylla upp 1:a flaskan nu då och ställa fram.


Nu ska jag nog ta och passa på att hänga ut lite tvätt när det är sånt bra väder , vet inga speciella måsten som ska göras.... Ja jag ser ju att fönstren skriker efter putsning , MEN det ordnar sig i helgen då kommer fönsterputsaren , Nice!!! att slippa det menar jag  Åh så mycket bättre resultat blir det ju.


Nä nu blir det kaffe och en cigg ute på altanen i   

Ha en underbar dag...


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards