billes-mamma

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Ulle - 23 september 2010 01:16

Ja idag vart det en lite konstig dag. Vaknar vid 14-tiden av en ilsken telefon som ringer minst 35 signaler    Tar mig ur sängen och kollar vem det var....?

Jo Tony , men vad är det nu då??? Han brukar väl aldrig ringa så ihärdigt när han vet att jag sover.

Hoppar in i duschen och kollar sen på mobilen och upptäcker 1 missat samtal från dagis och 2 medd från Tony    Men vad är det nu då? Jo det var så att Tony satt på akuten med lilla trollet , hon hade gått balansgång på staketet runt gungorna på dagis och då ramlat ner på asfaltssidan så klart , rätt på armbågen.


Så efter röntgen konstateras det ett brott i armbågen , men hon var lika glad på kortet jag fått av tony när hon satt och väntade.

Så hem kom dom vid 16.30 med gipsad arm från axeln och hela vägen ner till handen. Lilla gumman ska då lyckas bryta både armar och ben innan hon blir stor.

Tycker lite synd om henne nu när hon missar simskolan som är såååå kul   


Kom då på i samma veva att jag varken ätit frukost eller lunch , så det vart lite svampsoppa i magen innan det var dags att åka på föräldramöte på Crilles skola.

Sen skynda därifrån för att göra sig arbetsredo inför nattjobb , och här sitter jag nu med en del gubbar som har lite svårt att sova.


Fick även höra av pappan till sonen nu ikväll om att det var en viss kille som skolkat idag och farit i till stan istället , Nu är jag riktigt besviken på honom faktiskt. Känner mig ganska maktlös i dilemmat vi står nu med skolproblemen som uppstått. Vad gör man för att få mitt stora hjärta motiverat att i alla fall försöka. Oj oj känner huvudet börjar banka.

Orkar inte ens tänka på det nu.


Nä liten runda tunt sen en kopp kaffe tror jag , börjar bli lite trött nu.


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards