billes-mamma

Direktlänk till inlägg 18 januari 2016

Vart tog helgen vägen

Av Ulle - 18 januari 2016 07:25

Så har helgen susat förbi, lördagen vart inte så lång sovmorgon då Grynet vaknade redan 8.30 men hon slog på barnkanalen å jag snusade vidare till 9.30
Lite frukost framför tv med henne, sen ut i snön och lite bitande kyla på näsan.
Spelade kort, och lite annat. Åt middag och sen mera kort innan pappan kom hem vid 21-tiden.

Söndagen levererade vackert å soligt väder och lite bättre temperatur kändes det som fast det var samma som dagen innan.
En sväng till skridskoplanen , trots fredagens roligaste uttryck: mamma ni måste vässa mina skridskor :) de går inte åka på...
- ja jag ska hämta pennvässaren :D

Eftermiddagen vart återvinningsbesök och icahandling
Goaste söndagsmiddag stek potatis och gosås.
Lite tv-film innan det var dags att klä sig igen och gå ut, denna gång åkte skidorna på Isabelle för test med långa skidor, vilket gav delade meningar från henne.

Nu är det tyvärr måndag igen. Trött som en gnu är jag, blir så när man sitter och kollar på tv till halv 2 på natten ;) men det gör inget för nu när Isabelle åker till skolan, kryper jag ner och drar täcket över huvudet igen.
Nattjobb väntar

Godnatt igen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards