billes-mamma

Alla inlägg den 15 januari 2016

Av Ulle - 15 januari 2016 21:41

Äntligen, som jag längtat efter den denna långa arbetsvecka. Haft korta dar 2 dagar men det har ändå kännts segt.
Idag när jag kom hem vart det en powernap på soffan i 15 min sen en sväng på Ica igen, för tro på f.. jag glömde dippen jag lovat Isabelle tills ikväll. Men i samma veva jag ändå var på byn vart det en snabbis på apoteket röda näsan för en flaska rött till mannen när han kommer hem imorgon. Som jag längtar efter honom <3

Crille kom hem en snabbis för dusch å mat i magen innan han susade ner vidare till Stockholm och flickvännen. Mammahjärtat blir lite oroligt innan han ringer och säger att han är framme, men jag vet att han kör lugnt. Han har gjort sina bravade han redan ;)

Nu har Isabelle och jag kollat på fångarna på fortet, spelat Uno, svarte Petter och finns i sjön och så klart dippat morötter och gurka.
Nu började filmen Thor som får gå tills Grynet ska krypa till kojs. Självklart på pappans sida i sängen :) men imorgon kommer han äntligen hem igen, mannen i mitt liv!! Tycker inte om när han är borta..
Imorgonbitti väntar en härlig sovmorgon...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards