billes-mamma

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

SEMESTER!!!!

Av Ulle - 29 juni 2012 12:22

Första semesterdagen bjuder på   men jag undrar :VAR är värmen???? Ska vi få en kall sommar iår   

NEEEJ!!! ge mig värme    så blir jag nöjd.

Men som dom brukar säga ... man kan inte få allt

Men jag ska njuta fullt ut i alle fall bara man slipper spendera dagarna på Gökboet så är det Ok   


Isabelle har en kompis här , grannflickan Meja dom far in och ut och leker. Dom vill så gärna bada    i poolen men jag tycker luften är för kall , men idag kanske jag ska låta dom hoppa i och prova i alla fall. Dom har ju trots allt SOMMARLOV småflickorna  


Tony gör oxå sin sista arbetsdag innan semestern , tror han räknar sekunderna nu för att få parkera sugbilen och komma hem.

Ikväll väntas stockholms främmande , det är Tonys barndomsvän Tomas som kommer upp och stressar av en vecka , det är enda chansen om man inte far utomlands säger han. För i stockholm kan man inte slappna av och jag kan bara hålla med. Skulle aldrig klara av att leva med det tempot som är där nere .... folk springer fram konstant.


Det är Gatufesten till veckan men det lockar inte speciellt mycket , eventuellt åker jag och Crille in på Tis och Ons om han vill det men betalar det gör jag inte ,Tors-Lör  nästan 500:- för en dag vid entren   hutlösa priser för det dåliga artistutbudet dom har iår. det är ju skamligt tycker jag.


Ja så har vi provsvaret som lyser med sin frånvaro har gått 6 veckor nu och det skulle ju inte förvåna mig om det kommer ett negativt svar bara för att semestern ska börja nu    nä nu ska vi vara positiva klart det är great nu   ja ja brevbärarn är ju inte alltför tidig nu för tiden.


Nu dags för lunch och hänga lite tvätt så klart.

Ha de´


Tjingeling!!!


 
 
Ingen bild

ANITA

31 juli 2012 20:15

Har du semester fortfarande??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards