billes-mamma

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Ulle - 7 juni 2012 10:45

Så vart det näst sista dagen i skolan för barnen .... Gud vad skönt att slippa jobbig väckning på mornarna.

Enkel väckning 3 veckor till innan lillskruttan får sommarlov och semester för oss.

Då blir det förhoppningsvis mycket   och    i paradiset om det tänker bli nån sommar vill säga.

Idag är det i alla fall soligt och 16 grader så då får vi vara lite nöjda. 


I Tisdags tog systers dotter studenten   God mat och en massa Grattis vart det.

Igår var det arbetsdag för mig medans resten av familjen var lediga. Tony och Bille var in till farmor och hjälpte henne måla och greja i köket.

Crille var bara hemma och slöa.

Lite plantering av blommor gjorde jag och Crille innan det vart grillning till middag.


Idag ska jag jobba kvällen , börjar klockan 13 så nu försöker jag tvätta undan lite av berget med smutstvätt i tvättstugan. Prommis med Nova innan det är dags för jobb.

Imorgon är det avslutning på Dyket för Billes skola så jag hoppas det blir sol och lite värme.

Crille som går ur 9:an är det betyghämtning och rektorstal sen slutar dom. Tänk att lillprinsen ska börja gymnasiet till hösten .... herregud vad åren gått fort.


Nä ni ha de´


Tjing Tjing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards