billes-mamma

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Ulle - 20 juni 2012 00:13

jaaa jag vet det   

Förlåt förlåt så mycket till er som läser denna egentligen tillintetsägna blogg egentligen.

Men för vissa som läser är det dags för en uppdatering tror jag nog.

Redan den 20 Juni .... väldigt nära Midsommar med andra ord   

Men jag kan väl kort berätta om helgen som gick då vi alla varit i paradiset.

Mannen inte alls kry , ont i hals och i bihålorna men som det bokstavsbarn han verkar vara vet han inte hur man tar det riktigt lugnt som oss alla andra normala    närå men sitta still och vila har han svårt med.

Började bygga golvet till bastun trots sprängande huvudvärk    Själv njöt jag först på altanen i solen med ett korsord , det är livskvalite efter en veckas slit å släp det. bäddade sängar och skötte markservicen    

Mot kvällningen tände jag en eld i tunnan nere vid vattnet , där våra premiärbadandebarn fick värma sig efter ett uppfriskande dopp i 15 grader.

Tv-mys framför brasan inne avslutade kvällen.


På Lördagen fortsatte bygget då Crille fick hjälpa till med det mesta vilket han även gjorde under fredagen i och för sig. Men nu fick han använda styrkan till väggarna som skulle bäras    dom hann en del under dagen dom 2 underbara    männen i mitt liv . plastning av taket ryckte jag in som ersättare en stund , grillning av ost på kvällningen ute i den tilltänkta bastukaminen. Sen det vanliga soffmyset inne framför brasan innan natt.


Söndagen .... Sovmorgon , soffmys , lååångfrukost innan städning ute och inne innan hemfärd.


Nu har vi gått in på nästsista veckan SEN SEMESTER i 2 veckor i alla fall    sen en veckas jobb för Tony och två veckors för mig innan 2 ljuvliga veckor till.

Har idag gjort ett kvällspass BARA 6 återstår nu då :)


Ha de


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards