billes-mamma

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

En glad Onsdag :))

Av Ulle - 14 september 2011 20:13

Började morgonen med att komma hem från nattjobb , väcker sonen som idag gick bra faktiskt.

Datoriserar lite innan jag åker till bästa   Linda med Nova där hon skulle få spendera sin dag när jag sov.

Hem vid 09 och krachlandar i kudden , sov till 13.15 upp och iväg på ICA innan det var dags att hämta Nova och Bille.

Hem laga kycklinggryta som jag och Bille åt , hon har nämligen fått börja i ridskola , ÄNTLIGEN som hon säger.... det här har hon väntat på sen hon var 3-4 år. Lillgumman. Men lycklig var/är hon , det där var kul det.

Kommer hem och känner hur min hals svider vilket jag blundat för ända sen jag vaknade   F.. har inte alls tid med att bli sjuk   Tar en whisky i hopp om att den ska mörda alla baciller som finns där nere .... men det är f.. inte gott det där. Tony tog en starköl.

Sätter mina fula fötter i ett fotbad , skönt vill jag lova. Sen fick även Billes fötter sig en omgång i badet.


Vad händer .... Jo sonen ringer och har fel på moppen   måste ha skjuss med släpvagn. Tur att bästa pappa var på väg från stan och kunde komma till undsättning med Tonys hjälp. Man får se till att inte ha starka drycker i magen så länge sonen och mopedar hädanefter.

Ja ja det ordnade sig som tur var men Tony ska lära honom hur man kör när gasvajern gått av kallades för nåt men det kom jag ej ihåg.


Nu blir det myskväll i soffan för att invänta en ny dag imorgon utan halsont hoppas jag.


Tjing Tjing!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards