billes-mamma

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Ulle - 30 september 2011 13:49

Så har första veckan hemma gått med en rasande fart , haft det bra på jobbet började veckan med 2 kvällar sen 2 dagpass så det innebär att jag är ledig idag alltså   


Skjussade lilltrollet på skolan imorse , hon skulle få visa upp sitt STORA flygplan på storsamlingen som är varje fredag. Hon och pappan gjorde till skolstarten , dom har luft som tema iår. 


Sen när jag kom hem vart det till att städa upp efter orkanen ISABELLE på ett rum som ligger som tur är längst in i huset , så kaoset syns inte så väl   Ordningen som är nu håller kanske 1 timme eller max 1 dag   

När man hade energin fortsatte städandet i övriga huset , så lilla Nova fick snällt sitta ute på altanen medans jag skurade golven , annars har jag tassar överallt när det torkat å det är inte så snyggt.


Snart ska jag hämta Bille från skolan innan det är dax att börja tänka på middagen.

Kanske en liten skogsprommis innan bara.


Ha det bäst


Tjing Tjing!!!


En skön prommis med Nova i det ljuvliga vädret som är nu + 20 i skuggan har jag oxå fått njuta av. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards