billes-mamma

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Ulle - 6 september 2011 15:49

Har idag fått komma på att jag måste börja kliva upp tidigare för att hinna få mina två trötta barn på skolan i tid. Vilket jag inte uppskattar eftersom jag är morgontrött som en gnu. Men det tar ofantligt lång tid att få dom klara.


Men när jag skjussat iväg båda vart det en prommis i spöregnet med Nova , sen hem och göra sig redo för en tur till stan och till bästa frissan. 5 cm fick ryka på längden men det var otroligt slitet nu. Fick mig lite vågigt hår när hon stylat klart , tänk om man kunde få ha lite självfall. Det vore trevligt att få volym på fjunet man har.

Sen vart det hemfärd , plockade upp sonen på vägen för han skulle hämta mopeden.

Lunch i magen innan det vart en prommis med Nova i solskenet.


Nu har jag hämtat hem lilltrollet från skolan och hon var sååå nöjd med dagen. Det är kul att höra.

Har även kommit ihåg att ringa Forex för växling av pengar , det måste ju göras  det oxå   


Klurar på vad jag ska bjuda familjen på för middag idag .... hemmagjord potatismos är alltid en hit , kanske köttbullar eller kassler till det. Hmmm får nog fundera en stund till.


Nä nu blir det kaffe på altanen och nya Halens katalogen , finns såååå mycket jag vill ha i klädväg.


Ha det


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards