billes-mamma

Alla inlägg den 16 februari 2016

Av Ulle - 16 februari 2016 21:00

Herregud vad veckorna flyger fram, nu en vecka med arbetshelg igen. Så imorgon ledig dag, försöka ta sig till gymmet kanske, skulle verkligen behöva det. Men ska även iväg och simma med Isabelle sen på em oxå.
Hon och jag har enats om att simning kan vara en bra träningsform att börja med för henne, vilket är ett stort steg för henne. Lillgurkan mammas.

På jobbet är det samma kaos, på må ska vi börja på nya scheman som inte finns eller godkänts ens. Men det blir bara dyrare för nu får vi förskjuten arb-tid från i fre så inte grinar jag inte.

Har kommit in i en bra gemytlig tid med mig själv just nu, kärare än nånsin i maken, mer fokuserad på barnen. Ja allt känns på nå vis toppen liksom. Kan inte riktigt förklara mer men vaddå det är en underbar känsla.
Jobbet är tyvärr det samma, men med underbara arbetskompisar härdar man ut.
Haft med arb samtal förra veckan, svårt att tänka på löneförhöjning i dessa spartider, men man håller tummar å tår på det bästa :)

Nu ska jag passa på att fortsätta med lite städning, när mannen är på jourjobb, sonen ute med polare och trollet i sängen ;)

Tjing

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards