billes-mamma

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Ulle - 29 maj 2013 12:18

Så där ja .... +20 grader i skuggan och strålande   helt underbart

Idag känns det som jag lyckats    Fått iväg prinsen på skolan inte i tid men ändå , hårt nöjd

Skjussat trollet till skolan och sen så klart en promenad runt sjön , idag med lätt jogging efter sjösidan.

Måste blivit jordbävning på andra sidan när det hände    ja menar det gungade nog bra på fetkroppen.

Men klapp på axeln på mig själv att jag gjorde det.


Nu precis kommit hem efter kaffevisit hos mor på altanen , dags för en lunchshake snart men först hänga ut sängkläder på tork , perfekt torkväder med blåsten

River nog ut sonens säng oxå när jag har andan uppe menar jag eller så vill han göra det själv ibland.

En sväng på Lidl för inköp av vatten och dricka inför helgen kanske.


Jo igår kom kallelsen till kvinnokliniken .... dax för ny provtagning , hoppas verkligen dom elaka håller sig borta nu   


Ha en underbar Onsdag , det ska jag ha


Tjingeling!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards