billes-mamma

Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Ulle - 28 maj 2013 09:38

Idag skiner solen igen :) härligt , har skjussat trollet på skolan vid 7 , försökte väcka prinsen utan resultat :( å vad det tar på psyket dessa
mornar.

En kopp kaffe sen prommis runt sjön , nyss en cappucinoshake intagen.
Starta en tvättmaskin sen hopp in i duschen innan läkarbesök för sjukskrivningsintyg.

Har förhoppning om att lite vila och lite motion kanske jag kan hitta igen den glada Ulle igen där inne i kaoset som råder.
Är nu på väg att få hjälp med sonens problem , hoppas jag , jobbproblemet råder inte jag på , det är kommunens ansvar att se till att dom anställda kan jobba utan att bli psykiskt utbränd.
Å deras motto allt för arbetsgivaren kan dom stoppa upp långt någonstans , för mitt liv mitt mående mina barn å min familj går såååå långt före det.
Det hör till bottenskrapet i den meningen :@

Så där ja lite avreagering så här på morgonen , nu kan det bara bli bättre <3

Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards