billes-mamma

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Ulle - 12 september 2012 13:00

Idag är en sån här dag då det kommer över mig .... hur mycket jag saknar ..... den magiska längtan till paradiset.

Jag saknar men ändå inte , den förbannade branden av den lilla bastun förstörde så mycket.

Vill åka dit men ändå tar det emot på nåt sätt , Tony har det ännu jobbigare med tanken att åka dit.


Denna höst som man sett fram emot med alla mysiga helger där uppe ....  frisk höstluft , vackra färger , brasmys , god mat och bastubad är som bortblåst.

Det suger helt enkelt.


Hade jag råd skulle jag köpa en färdig bastu och ställa dit , men kruxet är .... hur får man den ner till rätta platsen med den slänten   


Vill börja längta igen så är det bara.


Lite tankar som poppar upp titt som tätt.

Av Ulle - 12 september 2012 11:06

Idag har jag sällskap av Bille här hemma .... hon följde med en klasskompis hem igår efter skolan och när jag hämtade henne igårkväll hade hon jätteont i halsen. Gjorde läxan sen kröp hon frivilligt ner i sängen med en stor mugg honungsvatten.

Idag är hon även lite snorig och har lite feber , bara 37.7 så hon är inte sängliggande om man säger så.


Verkar som det blir en härlig höstdag idag + 16 grader och sol till å från.

Har tagit mig i kragen och skurat toaletten bara moppningen kvar där.


Min son slår mig med häpnad varje morgon med att kliva upp vid första väckningen utan utbrott eller bråk

Måste nog hitta på nån sorts belöning åt honom när allt går så bra.

På torsdag ska han sova hos flickvännen , en vardag för första gången. Helger är det ju titt som tätt men en skoldag har aldrig tidigare hänt.


Nu ska det funderas på lunch men en prommis med jycken först kanske.


Ha det bäst


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards