billes-mamma

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Ulle - 10 september 2012 09:11

Så var det Måndag igen då .....

Förra veckan provade jag att jobba , ska ju ärligt erkänna att det kändes inte vidare bra. Allt surr , tjat , hojtande , aggresiva pensionärer är absolut inte min melodi just nu ..... det var många gånger jag fick bita mig själv i tungan. Och det här med minnet är ju heller ingen hit.

Så ärligt talat vet jag inte hur jag ska göra denna vecka , vara hemma kanske för både min och dom boendes skull.

Men idag är jag ledig så jag får känna efter under dagen.


I Fredags vart en intensiv dag : jobba till 15 hem slänga sig i duschen , sminka styla för att sen sätta sig i bilen och rulla mot goda vänner i Bollnäs för kräftskiva.

En supermysig / kul kväll med sång och musik.

Dagen efter var mannen inte så värst pigg och det värsta var nog att vi var tvungen att skifta däck på ena sidan.

På vägen ner upptäckte Tony en bubbla eller var det var på framdäcket och få punka fram i hög fart var inge bra alls sa han så därför bytte vi plats på dom innan hemfärden.

Men bättre lite jobb än att olyckan ska vara framme.

Gick bra hem inga punkteringar. Lagomt slapp Lördag framför tv:n

Sen en Söndag som det plockades lite både ute och inne. Bilen vart tvättad , blommor bortplockade , färgburkar flyttade från boden och till källaren.

Duschade hunden .... å jisses vilken hårboll det låg på avloppet    

Sen ännu en soft tv kväll.


Nu har jag precis fått frukost efter skjussning av dottern till skolan och en prommis med jycken.

Ett varv med snabeldraken ska göras , det är ju hår från hunden överallt hela tiden , vissa dar dammsuger jag 2 ggr till å med.


Nä lite påtår innan


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards