billes-mamma

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

Äntligen :)

Av Ulle - 18 oktober 2012 23:07

Japp äntligen säger jag faktiskt så dök den nya kallelsen ner i brevlådan idag   

Men jisses vilken lunta som skulle fyllas i denna gång. 10 A4 ark med frågor om varför , om  därför typ.

Men med lättat hjärta svarade jag gladeligen. Äntligen så kanske det sker denna gång. Hoppas hoppas hoppas!!!


Lilltrollet är hostig och dann så hon har varit hemma denna vecka må , ti med mig ons , tor med Tony. Imorgon är jag ledig så då jobbar Tony.

Idag vart det ett VC besök med prinsen min som fått nått i ögat vad vi tror i alla fall. Tårarna har bara runnit ur det men idag var det mycket bättre , men ev kunde det även vara ögoninflammation som spökar.

Han far till sin pappa imorgon    .... 1:a gången på 1 år Jisses vad tiden gått fort 

Så nu sitter jag och klurar vad vi ska äta för middag imorgon ... plankstek kanske    det är ju gott det.

Sen har jag arbetspass på lördag igen 7-21 så då får mannen sköta matsidan , huvudsaken jag får räkor när jag slutat är jag nöjd. Söndag ledigt sköönt.


Nu ska jag snart krypa till kojs och vakna full i energi för en gångs skull hoppas jag.

Puss å godnatt


Tjingeling!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards