billes-mamma

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Ulle - 3 oktober 2012 23:03

Så var det kvällen igen ... gjort ett pass på jobbet nu ikväll med bästaste Mian , alltid lika kul att jobba med henne.

Började inte förrän klockan 13 men klockan ringde kl 06.45 i alla fall , Bille skulle skjussas till skolan och sonen skulle väckas som vanligt.

Lite trögt var det med sonen men till slut kom han iväg.


For direkt på Ica när jag skjussat Bille , kom hem och drack lite kaffe sen kröp jag ner i sängen vid 09-tiden. Då det slår mig att vid denna tid för en vecka sen hade jag hunnit med en morgonprommis med prinsessan    , startat en tvättmaskin OCH fikat frukost .... nu ligger jag i sängen igen , hmmm känns vemodigt på nå vis. Men som alla säger .... det går över.


Sov en timme var ganska skönt faktiskt    upp som en lärka eller inte men började smått plocka ihop här hemma , startade 1 tvättmaskin. Då ringer pappa , dags att följa med på promenad med dom. Ja föräldrar ÄR alltid

föräldrar    dom vet när man inte är på topp och måste dras ut för att man inte kommer ut annars. Är så glad att dom finns där.


Hem för lunch i magen , en dans med snabeldraken sen iväg på jobbet. Nu rast vila framför datorn och tv:n innan det blir natten. Imorgon sista arbetspasset för denna vecka , sen är det HELG!!! Lovely känns det i alla fall just nu.


See yaa


Tjillevippen!!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards