billes-mamma

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2012

allmänt less

Av Ulle - 11 oktober 2012 11:02

Ja hur är det man brukar säga.... Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Såklart med min otur vart operationen inställd för en annan som gick före .... Bra där!!!! landstinget eller inte  

Men man undrar ju hur det verkligen funkar , borde det inte finnas tomma akuttider för såna fall istället för att förstöra för dom som väntar tålmodigt på sina planerade operatoner .....   


Nu när man ställt in sig på det hela både jag och familjen och så blir det så här. Inte mycket jag eller nån i min närhet kan styra över tyvärr.

Men allt vart helt plötsligt jobbigt igen. Grinig , trött , less ja allmänt pain in the ass.   som att slå huvudet i väggen.


På jobbet hade det fixats och trixats med vikarie för mig så det skulle bli en och samma hela vägen. Nu vart det dyrt för vår avd tyvärr då det kommer bli dubbel bemanning titt som tätt. Men kanske landstinget kan vara med å betala eftersom dom ställt till det   


Men nog ältat om det nu.

Har idag varit på VC med lilltrollet , hon har en knoppa på sin skuldran som börjat göra ont   men det var tydligen en molusk som var på väg tillbaka trodde dom. Så vi får väl hoppas på det då.

Nu är hon tillbaka på skolan igen. Å jag ska slappa ett tag sen vankas kvällsjobb mellan 16-21.

Har oxå börjat få ont i halsen vilket inte gillas alls , hoppas det vänder fort.


Ha de alla


Tjing Tjing!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards