billes-mamma

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Ulle - 31 oktober 2011 23:16

Ny vecka nya tag .... Haft en jobbarhelg , men som vanligt gick det alldeles ypperligt bra.

Har inte gjort så mycket mer i helgen än jobbat faktiskt.


Idag har jag ringt veterinären för att höra om röntgen Nova gjorde för snart 2 veckor sedan , och efter att 2 ortopeder kollat plåtarna hittar dom: INGENTING!!!   Men jisses nåt fel är det ju som lillgumman haltar. Tabletterna hon fick tog slut i helgen så nu haltar hon riktigt illa om man leker eller promenerar långt med henne. Så ni kan ju förstå vilken understimulerad hund på 30kg jag har    , alldeles hopplös idag , bitig , busig , hoppig , skällig ja allt man inte vill hon ska vara.

Så nu ikväll tog hon och jag en prommis i kolsvarta mörkret , helst nere vid ljungan var det svart   Sen gick vi hem och hade bollbus på gården.... bära eller brista som hon älskar , ännu haltare MEN gladare gick hon in och la sig förnöjtsamt och sov mattes lillhjärta.


Tony har varit och hämtat lammkött vi köpt idag , ska bli spännande att tillaga gott får jag hoppas att det blir.

Nu är det Criminal minds på tv sen natten.


Ha det

Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards