billes-mamma

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Ulle - 21 juli 2009 20:48

Ja vad har hänt idag då?.... Jo sovmorgon som vanligt :) ända till kl 10

Då vart det fart i familjen Viklund :) skulle ju åka på visit uppe i Barsta hos gammomma ;) dvs. Tonys mormor.

Så lite snabb frukost , iodninggörande av alla sen iväg en snabbis på ICA.

Hade lovat att leverera lite garn till den stora fantastiske stickaren :)

Sen var det bara att susa....

Men när vi hade en mil kvar var jag och bille sååå hungrig så in på nästa ICA på "vallen" lite prinskorv är alltid gott ;)


Där uppe var det mycket bättre väder än regnandet här hemma :(

Men det vart kaffe på altanen och muffins till barnen.

Jag och Tony tog en tur ner till hamnen för lite minnen ;) om ni bara visste vad vi vet :D

Luktar såå speciellt när man kommer ner till havet och till sjöboden..... där vi spenderat många glada , tokiga helger i början av vårt förhållande :)

Sen vart det middag innan det var dags att ge sig hemåt till min son som väntade på MAT och var sååå hungrig.


Men Bille fick vi inte med oss hem... :( hon stannade med farmor och kommer hem på Torsdag..... Då hon fyller 4 år och jag fyller då oxå men några år mer tror jag ;)


Så nu sitter vi och kollar på tv , dricker ett glas vin och planerar vilket hotell vi ska sova på nu på Lördag.... Vi ska på bröllop som är i stan å då tykte jag att eftersom vi har bröllopsdag på Söndagen kan vi väl tjuvbörja på natten mot eftersom klockan garanterat är efter 00 när vi är klar med partyt :) Då är vi ju på rätt datum menar jag ;)


Ha det så gott alla....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards