billes-mamma

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Ulle - 20 juli 2009 17:03

Ja då är man hemma igen efter en trevlig helg i stugan igen :)

På lördagen kom min syster upp på fm då var det finväder så vi låg på bryggan hela dan :) På em kom hennes sambo upp , han hade jobbat natten så han sov först. Då vart det grillning sen fiske för grabbarna innan vi tände på brasan nere vid vattnet :)

Sen vart det kortspel på altanen innan det vart för kallt så vi hamnade inne framför brasan istället ;)

Sen var  det nattbadning för killarna , jag och syster hade redan badat medan solen var uppe :)

En sen natt som vanligt vart det ,runt 4 tror jag det var.


Så på Söndagen var jag sååå trött sov mellan 13-15 sen for främmandet hem och vi satt oss framför tv:n i det mulna vädret.

Spelade kort innan det vart natt vid 23-tiden


Och idag vaknade man till surväder : regn regn regn så vi kollade på tv och eldade i brasan innan vi packade ihop och begav oss hemåt :(

Och här hemma regnade det ännu mer :(

Så nu har vi bara ätit middag startat en tvättmaskin och fått oss en uppfräcshande dusch allihopa.


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards