billes-mamma

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Ulle - 3 mars 2014 12:29

Gjort sista inhandlingen på Ica innan nedpackning till paradiset. Ett handlingsstopp imorgon på Lidl för dricka och godis.
Idag ska det handlas lite mer andra saker oxå, presenter till stortjejen som fyller 22 år idag. Och ikväll blir det kalas hemma hos henne.
Crille ska på körskolan på sin första teorilektion idag. Nu blir det plugga av för honom.

Snart rökfri en vecka wihoo vad bra jag är. Idag kom en gammal vana upp, kommer ut från Ica och stoppar automatiskt ner handen i fickan för att ta upp ciggpaketet .... men det fanns inget där ;) Hmm håller med om att det är en stor vana man hållit på med så länge. Det går liksom på automatik precis som efter kaffet när jag kliver upp och går och tänker hämta en cigg. Många såna moment upptäcker jag om dagarna som jag gör utan att tänka speciellt mycket på det. Unnar mig en Minttu i veckan, ville egentligen köpa Minttu choko oxå eftersom jag sparar in en massa hundringar på att inte köpa cigg nu ;) men mannen vart lite dumsnål. Jaja ska njuta av Oboy å Minttu ute på isen i veckan.
Nä nu en kopp kaffe
Ha de <3

Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards