billes-mamma

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Ulle - 18 april 2011 09:48

Oj nu var det länge sen jag bloggade. Men har inte haft ork eller lust till speciellt mycket ett tag nu. Trött trött trött har jag känt mig. Ser hur stökigt det är hemma , MEN orkar inte städa ens.

Känner lite smått att det börjar vända tror jag i alla fall.


Nästa vecka är det påsklov   , det ska bli skönt att slippa känna sig som gestapo varenda morgon.


Förra veckan hade Crille praktik , han tyckte det var jättebra skulle kunna tänka sig att praktisera resten av terminen sa han , men tyvärr går det ju inte att göra det. Han var på en kompis bilverkstad. Och dagarna gick sååå fort sa han.


Har precis gjort min arbetshelg på dag/kvälls skift vilket har gått alldeles ypperligt , känns inte alls lika motigt att arbeta helg på dom tiderna som på nattskiften. Har fått mycket mera tid med familjen när man har det skiftet tycker jag. Men nu är det x antal veckor till nästa helgjobb på dom tiderna    2 natthelger har jag framför mig först ,tyvärr.


Igår var Bille med världens bästa farmor till birsta och fick sig 2 par

skor   ett par springskor och ett par sandaler. Tack underbara du!   

Tony satt upp studsmattan till Billes förtjusning , och vårat förtret   



Idag är det vilodag för mig , Bille är på dagis. Dom skulle åka till stan idag och äta pizza till lunch och glassbuffé till efterrätt inte illa.

Men kanske man ska till att tvätta lite idag. Liite nytta i alla fall


Ha dé


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards